Szukaj na tym blogu

piątek, 18 maja 2012

Tort dla fanki rocka

 "Niedawno moja córeczka skończyła 13. rok życia (jak ten czas leci!). Uwielbia muzykę rockową, a w szczególności zespół Guns N' Roses. Zrobiłam więc jej, na urodzinową imprezkę, tort z jadalnym logo zespołu*. Fajny, prawda?"

Do zrobienia tego tortu wykorzystałam przepis na biszkopt, który piekę do ciasta Shrek
Przekroiłam go na trzy placki. Każdą warstwę nasączałam nieslodzonym sokiem pomarańczowym. Dolną warstwę posmarowałam domowej roboty dżemem z czarnej porzeczki i przełożyłam śmietaną ubitą z cukrem pudrem. Następne warstwy to  bita śmietana z niewielkim dodatkiem zamrożonych owoców czarnej porzeczki.
Boki obkleiłam prażonymi płatkami migdałów. Na wierzch  - owoce, no i oczywiście jadalne logo!

* Logo, niestety, nie jest własnego wyrobu, lecz zamówione w cukierni.

Przepis dodaję do akcji:
 

4 komentarze: