Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 marca 2015

Sałatka z buraczków po ukraińsku - pyszna

"Niedawno jadłam taką w ukraińskiej restauracji i zachwyciłam się nią. W domu robię ją na okrągło i jeszcze mi się nie znudziła. Tylko kilka składników i pyszna sałatka gotowa: buraczki gotowane, starkowane, pokrojone w paseczki lub kostkę wędzone śliwki (bez nich też jest pysznie), posiekane, prażone orzechy włoskie, czosnek przeciśnięty przez praskę oraz majonez, sól i pieprz do smaku. Wymienione składniki wymieszać i gotowe. Palce lizać! Polecam!"

18 komentarzy:

  1. Buraczki w każdej postaci uwielbiam ! Przepis na sałatkę już mi się podoba. na pewno ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie doprecyzowałam składniki i podałam sposób przygotowania:):):)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki, pokochałam od pierwszego przeczytania, a teraz po uściśleniu jestem niezwykle uradowana i zabieram się do przygotowania :)

      Usuń
    3. Wyszła pyszna, nawet bez majonezu :)

      Usuń
    4. Wyszła pyszna, nawet bez majonezu :)

      Usuń
    5. Ale z majonezem jest jeszcze lepsza:)

      Usuń
  3. Na pewno wypróbuję w weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób to koniecznie:)

      Usuń
    2. Potwierdzam, sałatka jest przepyszna!

      Usuń
  4. Sprawdziłam...jest pyszna :) Dziękuję za przepis i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to bardzo się cieszę, że Ci przypadła do gustu:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Czasem dodaje drobno posiekane , kwaśne jabłko :))) Jeszcze bardziej zyskuje na smaku :)

      Usuń