Szukaj na tym blogu

sobota, 9 czerwca 2012

Sałatka z selera naciowego po "meksykańsku"

"Kolejna sałatka z selerem naciowym, którą poczyniłam. I po raz kolejny mogę ją śmiało polecić.

Składniki:
  • seler naciowy
  • pół małego pora (białe i zielone części)
  • puszka kukurydzy
  • puszka czerwonej fasoli
  • 2 duże kwaśne jabłka
  • garść suszonych żurawin
  • garść rodzynek
  • sól, pieprz, odrobina ostrej papryki
  • 4 łyżki jogurtu bałkańskiego lub innego naturalnego
  • 1-2 łyżki majonezu
Przygotowanie:
Seler i oczyszczonego pora pokroić w piórka. Kukurydzę i fasolę odcedzić na sicie (fasolę przepłukuję na sicie wodą). Żurawinę na moment zalewam gorącą wodą, po czym odcedzam. Jabłka, obrane ze skórki, pokroić w kostkę. Wszystkie składniki włożyć do miski, przyprawić solą, pieprzem, ostrą papryką i połączyć z mieszanką jogurtu i majonezu. 
Smacznego! 

Przepis dodaję do akcji:

11 komentarzy:

  1. robiłam ostatnio. jest boska! na pewno do powtorzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za selerem naciowym, ale w takiej formie jest przepyszny. Właśnie się zajadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Właśnie dzisiaj ją zrobiłam, rzeczywiście jest świetna. Szybka w przygotowaniu i bardzo dobra. Podałam ją na obiad razem z kotletem schabowym i tyle. Niebo w gębie. I pomyśleć, że do selera naciowego podchodziłam nie specjalnie...POLECAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci też sałatkę z selera naciowego z dodatkiem banana i rodzynek - zaskakująco pyszna. pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo smaczna,mało pracy i Gościom bardzo smakowała, polecam.

    OdpowiedzUsuń