Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 czerwca 2012

Koktajl śliwkowo-porzeczkowy

"Niestety, zapas mrożonych owoców nieubłaganie się kurczy. Malin już nie mam, ale zostało mi jeszcze kilka porcji mrożonych śliwek, odrobina czerwonych i czarnych porzeczek. Na szczęście sezon truskawkowy już trwa, a w ogródku zbieram też niewielkie ilości poziomek i jagód kamczackich. A dziś córka wyprosiła u mnie koktajl - z mrożonych śliwek i czarnej porzeczki. Wyszedł wspaniały - gęsty, lekko słodki. Pycha!"

Składniki:
  • zsiadłe mleko
  • mrożone śliwki
  • mrożone czarne porzeczki
  • miód (do smaku)
Wszystko  włożyć do blendera, zmiksować przez pół minuty i gotowe. 

Przepis dodaję do akcji:
 

4 komentarze:

  1. piękny kolorek, takiego połączenia nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ze śliwek nie próbowałam, ale koktajle z jeżyn uwielbiam! pycha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam ostatnio z porzeczkami, ale już świeżymi :-)

    OdpowiedzUsuń