Szukaj na tym blogu

piątek, 2 listopada 2012

Ciasteczka z m&m's-ami

"Te ciasteczka robi się błyskawicznie i są dziecinnie łatwe. Zrobiła je praktycznie moja córka z dziećmi mojego brata - ja jedynie nadzorowałam. Są kruchutkie i bardzo smaczne, ale nie wychodzi ich zbyt dużo, a więc lepiej podwoić składniki. Przepis na te ciasteczka wypatrzyłam u Cukrowej Wróżki."

Składniki:
  • 300 g mąki 
  • 125 g miękkiego masła 
  • 50 g cukru pudru 
  • 100 g jasnego brązowego cukru 
  • 1 całe jajko 
  • 1 płaska łyżeczka sody
  • 100 g m&m's (bez orzechów)
  • szczypta soli
Przygotowanie:
Masło  utrzeć z dwoma rodzajami cukru, a po chwili z jajkiem. Mąkę z sodą i solą dodać do masy i wymieszać (my użyliśmy robota). Na końcu dodać m&m's-y i zamieszać.
Blaszkę natłuścić masłem. Ciasto wyłożyć na blaszkę i lekko docisnąć na całej powierzchni.
Wstawić do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni. Piec ok. 15-20 minut, do lekkiego zbrązowienia. Ostudzić na kratce i pokroić w kwadraty.

5 komentarzy:

  1. Ha, udało mi się wypatrzyć Twój blog. Bezczelnie spróbuję Twojego "creme brulee", na pohybel strażnikom kalorii,
    pozdrawiam ciepło i będę, znów bezczelnie, stałym gościem Twego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, jak mi miło! Zapraszam jak najczęściej i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ostatnio chyba w modzie są ciasteczka z mmsami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniamuśne ciasteczka nam wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń