Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 maja 2014

Pasta z ciecierzycy i suszonych pomidorów - genialna w swej prostocie

"Tylko dwa składniki (nie licząc oliwy z suszonych pomidorów) a pasta jakże bogata w smaku. Nie trzeba nawet specjalnie doprawiać. Wystarczy jedynie zmiksować ugotowaną ciecierzycę (lub tą zapuszkowaną - to moja opcja :) z dużą ilością suszonych pomidorów (co najmniej pół słoika na puszkę ciecierzycy), dodając 2-3 łyżki (lub nieco więcej w razie potrzeby) oliwy od pomidorów. Polecam też pastę z ciecierzycy i awokado!"

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście proste przygotowanie więc chętnie taką zrobię, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ty do mojego kolacyjnego hummusu dodałaś suszonych pomidorów , ja na to nie wpadłam, choć pomidory stały w lodówce. Zgroza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta pasta jest lepsza od hummusu. To samo potwierdza rodzina:)

      Usuń