Szukaj na tym blogu

środa, 16 kwietnia 2014

Lekka sałatka z gravlaxem

"Gravlax, suszone pomidory, papryka, grillowana cukinia, kulki mozzarelli - wszystko co lubię jest w tej sałatce. Choć zdecydowanie najbardziej lubię gravlaxa - łososia przygotowywanego w suchej marynacie. Przypomina nieco łososia wędzonego, ale jest od niego lepszy! Gravlaxa mogłabym jeść na okrągło! Wszystkie składniki polałam sosem vinegrette (i tym sposobem podałam już cały przepis:)- pysznie, szybko, lekko, zdrowo i kolorowo."


Przepis dodaję do akcji:
Zdrowy tryb życiaDania dla urodyWielkanocne Smaki - edycja IV
      

3 komentarze:

  1. Ta sałatka jest wprost dla mnie ! Moje smaki !!!!
    p.s zapraszam do udziału w konkursie http://myszkagotuje.blogspot.com/2014/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ten Twój grawlaks. Złapał mnie za serce i trzyma. Nie mogę się mu wyrwać w żaden sposób. No po prostu uroczy z niego kawaler :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jeszcze zajrzysz tu przed świętami to składam Tobie i najbliższym cudownych, ciepłych, domowych i radosnych świat. Kawałka spokoju, odrobiny satysfakcji i plasterka radości. Pozdrawiam ciepło i liczę na spotkanie przy ziemiance ;)

    OdpowiedzUsuń