Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 stycznia 2012

Bruschetta z kozim serem

"To moja ulubiona przekąska. Przy braku dodatków zadowalam się nawet samym chlebem, czosnkiem, pomidorami i oliwą. Dziś jednak wersja na "bogato".

Chleb - ja użyłam chleba na zakwasie wypieku mojej teściowej- opiekam (bez tłuszczu) na patelni grillowej, po czym smaruję ząbkiem czosnku, układam dodatki a na końcu skrapiam oliwą. I nic więcej do szczęścia mi nie trzeba, no może jeszcze do tego kieliszek wytrawnego wina - o ile to nie śniadanie :-)
  1. Pierwsza kromka chleba:
  • ser kozi
  • awokado 
  •  paski pieczonej papryki
    2. Druga kromka chleba:
  • ser kozi
  • pokrojone w kostkę pomidory, lekko posypane świeżo zmielonym pieprzem 
    3. Trzecia kromka chleba:
  • pasta z suszonych pomidorów
  • ser kozi
  • czarne oliwki pokrojone w krążki
Mój faworyt to kromka nr 1, mojej córki - nr 3
a męża - wszystkie trzy rodzaje. Gorąco polecam!

Przepis dodaję do akcji:
 

2 komentarze:

  1. Wszystkie wyglądają smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyglądają świetnie. Moje ulubione są z pomidorkiem i oliwkami - pycha.

    OdpowiedzUsuń