Szukaj na tym blogu

sobota, 29 września 2012

Muffinki czekoladowe - najprostsze

 
"5 minut przygotowań, ok. 15 minut pieczenia i gotowe: najprostsze czekoladowe muffinki - puszyste, wilgotne, pyszne!
P.S. Polecam też inny ich wariant: z jabłkami i żurawiną."

Składniki

  • 2 szklanki mąki
  • pół szklanki cukru
  • 2 mocno czubate łyżeczki proszku do pieczenia
  • 2 czubata łyżki kakao
  • tabliczka czekolady pokrojonej w dosyć grubą kosteczkę
  • pół szklanki oleju
  • 1 jajko
  • szklanka mleka
Przygotowanie: 
Przygotować 2 miski. 
W jednej wymieszać wszystkie suche składniki (mąkę przesiać).
W drugiej wymieszać mokre składniki.
Mokre dodać do suchych i wymieszać - najlepiej łopatką - krótko, tylko do połączenia składników (nie miksować).
Foremki do muffinek* (u mnie - silikonowe) lub papilotki napełnić do 3/4 wysokości (najlepsza jest do tego łyżka do lodów) i wstawić do nagrzanego do 200 stopni piekarnika na ok. 15 minut. 
Ostudzić na kratce.  

* Kiedyś, dawno temu, gdy nie posiadałam jeszcze takowych foremek, używałam do wypieku muffinek  filiżanek z Luminarcu. Sprawdziły się doskonale :-)

 

233 komentarze:

  1. pysznie :) czekoladowe są najsmaczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kakao takie jak dla dzieci czy to gorzkie

      Usuń
    2. zrobiłem je z biala czekolada i są zajebiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pychotka zjadlem je jeszcze gorące

      Usuń
    3. Czym wymieszać mokre składniki?? wystarczy łyżką?

      Usuń
    4. Hej mam takie nietypowe pytanie... Bo mam tylko kakao dla dzieci konkretnie mixfix czy to robi jakąś różnicę... ?

      Usuń
    5. Ja bym tego kakao nie dawała, ale możesz też zaryzykować i spróbować takiej wersji. Myślę, że trzeba mniej cukru bo ten mixfix jest pewno słodki. Naturalne kakao jest jednak zdecydowanie najlepsze.

      Usuń
    6. Mixfix to nie kakao, to produkt kakaopodobny ze śladowymi ilościami prawdziwego kakao. Dla dzieci robi się z niego napój o smaku kakaowo-wanilinowym. Do wypieków sie nie nadaje.

      Usuń
  2. Właśnie szukałam przepisu na muffinki, na pewno go wykorzystam, bo wyglądają na bardzo pulchniutkie i pewnie są pyszne :-)
    Ps. dwa razy składniki wypisałaś :-, ale mnie to nie przeszkadza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muffinki przepyszne, a wiem coś o tym, bo właśnie je konsumuje:)...gorąco polecam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justa! Jedz za dwoje :-), ale nie przesadzaj :-). Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Siedzimy z Justyną w domu, gotujemy i jemy za dwoje;-). Dzisiaj robię je kolejny raz ( na specjalne życzenie dzieci - tak im smakują).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty przepis, a wychodzi wspaniała konsystencja i pyszny smak. Doskonałe z mlekiem :) Dziękuję bardzo.
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszneeee! przepis super:) wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. pychota :) właśnie mam 2-gą porcję w piekarniku, nie można się im oprzeć!! mniami
    ja muszę piec 25 min ale to zalerzy od piekarnika

    OdpowiedzUsuń
  8. ile z tych składników wychodzi muffinek??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego, jakich użyje się foremek. Ja zawsze używam takich o pojemności 75 ml a jak zostaje mi ciasta to używam jeszcze innych, które mają ok. 150 ml. Tak więc, tych mniejszych wyszło mi 12, i zdaje się, że 3 większe.

      Usuń
    2. Mi wyszło 20. Takie średnie, za wielkie nie są ale żeby przekąsić w sam raz. Z białą czekoladą są pyszne !

      Usuń
  9. właśnie dzisiaj zrobiłam i wyszły przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nauczę je dziś robić dzieciaczki w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł. Ja kiedyś robiłam z dziećmi w szkole sushi. Było super!

      Usuń
  11. pieką sie ciekawe czy dobre

    OdpowiedzUsuń
  12. wlasnie moje sie pieka, dziekuje za przepis.Samo przygotowanie zajmuje mniej, niz jakikolwiek inny przepis na muffinki czy cupcakes.Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje również w piekarniku .... :) zaskoczę nimi mojego chłopaka po powrocie z meczu. Dziękuję za fajny, prosty przepis !

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje wyszły pyszne. Zapomniałam tylko mąki przesiać ale nie wiem czy miało to jakiś wpływ na smak. PYCHOTA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zrobiłam z Whisky i bawie się zajebiście!!!!!!!!!!! <33333

      Usuń
    2. to nie dla dzieci

      Usuń
  15. Powinnam mieć zakaz zbliżania się do nich, bo zanim domownicy przyjdą, to zostaną okruszki:) PYCHA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super przepis. Wszystko miksowałam i sa przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja!!! palce lizać! są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam mam zamiar zrobić te muffinki i mam pytanie czy zamiast oleju mogę dać roztopioną margarynę?Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi nie wyszły, coś robię źle. Muffinki nie wyrosły jak powinny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To aż niemożliwe. Proszę się ściśle trzymać przepisu. Muszą wyjść! Wyrastają pięknie!

      Usuń
  20. czy z tego przepisu mogę odłozyć kakao i zrobic zwykłe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrobić bez kakao, ale jeśli ma być bez kakao to polecam mój przepis na muffinki piegowate - można do nich dodać dowolne dodatki :-)

      Usuń
  21. Ja mam pytanie - jaka to ma być czekolada? gorzka czy mleczna? Proszę wybaczyć, ale jestem laikiem kuchennym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką wolimy. Może być nawet biała, z orzechami, z rodzynkami, etc.

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadałam już wcześniej na to pytanie :-). Z lenistwa więc zacytuję sama siebie: "Wszystko zależy od tego, jakich użyje się foremek. Ja zawsze używam takich o pojemności 75 ml a jak zostaje mi ciasta to używam jeszcze innych, które mają ok. 150 ml. Tak więc, tych mniejszych wyszło mi 12, i zdaje się, że 3 większe."

      Usuń
  23. ja zrobiłam dzisiaj:) są zarąbiste,zamiast czekolady dodałam mieszankę keksową,w każdej muffinie jakaś wkładka.POLECAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Co to znaczy tabliczka czekolady, Dzisiaj kupiłam tabliczkę 90 dg

    OdpowiedzUsuń
  25. A proszę powiedzieć co z tą czekoladą? rozpuścić ją w rondelku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Pokrojoną w kostkę dodać do suchych składników.

      Usuń
  26. można dodać do nich orzechy?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zrobiłam z białą czekoladą i wyszły rewelacyjne!!!
    to chyba najlepszy przepis jaki do tej pory znalazłam w necie :)
    dziękuje i pozdrawiam
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. A czy można zrobić bez tej czekolady w kostkę? Z kakaem ale bez czekolady???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można bez czekolady. Można dać inne dodatki, np. wiśnie.

      Usuń
    2. Mi się ta czekolada stopiła w piekarniku i miałem nadzienie

      Usuń
  29. Ile wyjdzie tych muffinek ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. 15, w zależności od tego, jakie mamy foremki.

      Usuń
  30. własnie wrzuciłam do pieca, pieknie pachnie, dodałam cynamonu i przyprawy piernikowej, pięknie pachnie! juz rosna mam nadzieje ze bd rownie cudowne w smaku co w wygladzie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobre! wyszły za pierwszym razem i wszystkim smakują (przynajmniej tak mówią ;p)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mówią, że najprostsze są najlepsze ;) To prawda!! Moja cała rodzinka pysznie dziękuje za przepis ;))))

    OdpowiedzUsuń
  33. zrobiłam je z bratem i powiem że wyszły bardzo dobre wilgotne, pachnące tylko troszkę gorzkie ale być może to dlatego że brat mógł dodać mniej cukru niż w przepisie. Pyszne polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością nie ma potrzeby redukowania ilości cukru - "moje" pół szklanki to i tak mało, bo nie lubię zbyt słodkich wypieków. Jeżeli jakieś Wam jeszcze zostały to może posypcie po wierzchu cukrem pudrem lub polejcie roztopioną słodką czekoladą? Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  34. Pychotki :) Ja już 2-gi raz korzystam z tego przepisu ...Muffiny są cudowne i rozpływają sie w ustach :)
    Pozdrawiam
    Isa

    OdpowiedzUsuń
  35. A jeszcze chciałam dodać, że za drugim razem dałam większe kawałki czekolady do środka każdej muffinki i po rozpakowaniu środka .....ah co za smak ..Polecam ..Isa

    OdpowiedzUsuń
  36. a moge zamiast oleju dac masło

    OdpowiedzUsuń
  37. Pyszne,najlepszy przepis na jaki trafiłam.Wychodzą zawsze. Robie je ze wszystkim co mi wpadnie w ręce, z nutellą, chałwą, dżemem...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chałwą to jeszcze muffinek nie jadłam. Podoba mi się ten pomysł!

      Usuń
  38. Muffinki świetne. Łatwy i szybki przepis. Teraz wykorzystuje tylko ten.

    OdpowiedzUsuń
  39. REWELACYJNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Są przepyszne. Robiłam już kilka razy - dodawałam masło, margarynę, nawet ich nie rozpuszczając i też mi wychodziły. No i plus za czas przygotowania - dosłownie 5 minut :)
    Dziękuję za przepis i pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też DZIĘKUJĘ za przepis!! Dziś robiłam pierwszy raz i na pewno nie ostatni:) REWELACJA!! Dzięki,dzięki dzięki!!!
    Skrzypa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki!!! Za miły komentarz :-)

      Usuń
  42. Dodałam pół czekolady Kasztanki (jest mniejsza niż standardowa tabliczka)i jest idealnie! Pierwszy raz piekę muffiny na słodko i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę mi się usunąć z tymi przepisami! Natychmiast! Są... zdecydowanie zbyt dobre! Mało brakowało, a zjadłabym muffinków więcej, niż bym sobie życzyła. Są idealne! I na pewno robiłam je nie pierwszy raz (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG! Pierwszym zdaniem przyprawiłaś mnie o palpitacje serca :-) Zaglądaj do mnie jak najczęściej! Jest tu niejeden smakołyk :-)))) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Czasami mi uderzają do głowy dziwne pomysły. (:
      W sumie zrobiłam je już... 3 razy, a w poniedziałek będę robić 4. Czekoladowe są hitem każdego spotkania. ^^
      Z pewnością będę zaglądała wcześniej i niebawem wypróbuję kolejne przepisy. (:
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Zapraszam! I pozdrawiam!

      Usuń
  44. czy można zamiast tego ciemnego kakao, dodać te dla dziec? bo tylko takowe posiadam w domu a MUSZE zjeść muffinki bo nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o moje zdanie, to muffinki wyjdą zdecydowanie za słodkie z takim kakao. Ale to tylko moje upodobania. (:

      Usuń
    2. Zgadzam się z Czytelniczką.

      Usuń
  45. To mój ulubiony kulinarny blog. Przepis na czekoladowe muffiny wykorzystuję systematycznie(ku uciesze swojej oraz rodziny) i już zasadzam sie na kolejne przepisy tutaj zamieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki miły komentarz!!! :-) Zapraszam jak najczęściej!!!

      Usuń
    2. A jaki olej ? Roslinny ?

      Usuń
    3. A jest olej inny niż roślinny?:):):) Najlepszy jakiś o neutralnym smaku, np. rzepakowy, z pestek winogron...

      Usuń
  46. Właśnie pierwszy raz upiekłam muffinki wg podanego przepisu, a piekę coś co tydzień. Są wspaniałe, teraz będę zmieniać składniki na różne sposoby. Tym razem dodałam jeszcze posiekane orzechy.

    OdpowiedzUsuń
  47. czy można używać wody zamiast mleka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam, ale wydaje mi się, że tak.

      Usuń
    2. polecam wodę gazowaną

      Usuń
  48. a co zrobić z tabliczką czekolady??

    OdpowiedzUsuń
  49. A pokroić w kosteczkę (małą ok 0,5cm) i dodać do suchych składników:) A czekoladowe muffiny polecam, to mój przepis bazowy,który często wykorzystuję, zmieniając tylko dodatki. Raz wkładam do środka nutelle,raz jakis dzem lub serek mascarpone. Przepyszne muffiny z tego przepisu wychodzą. Musze zawsze robić z 1,5 porcji bo z jednej za szybko znikają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i zamiast czekolady zwykłej mlecznej lub deserowej można dodac innej o ulubionym smaku. Ja czasem używam miętowej lub kokosowej :)

      Usuń
    2. Moje wyszly jakies rzadkie - powinnam dodac jeszcze maki?

      Usuń
    3. Ja np zamiast dodawać mąkę to od razu daję troszeczke mniej mleka i oleju. Poprostu zeby składników mokrych było mniej. Mleka ok 3/4 szklanki a oleju 1/3. Robię tak aby ciasto było gęste. Wtedy jak do środka daję nadzienie to nie opada na dół i sie nie przypala. Ale myślę, że jak nie dodajemy nic do srodka to nie szkodzi jak ciasto jest troszke rzadsze :)

      Usuń
    4. Myślę, że nieco rzadsze też się upieką, chociaż z tych składników mi nie wychodzi bardzo rzadkie. Być może to kwestia użytej mąki? Czasami muszę nawet dodać kapkę dodatkowego mleka. Uważam zresztą, że ciasto na muffiny nie może być bardzo gęste. Z rzadszego wyjdą bardziej puszyste. Należy tyko pamiętać żeby długo nie mieszać. Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Tydzien temu, pomimo rzadkiego ciasta, wyszly ( po dodaniu czekolady ciasto stalo sie bardziej geste ale i tak na moje oko bylo za rzadkie- mimo wszytsko wyszly super ) .Dzis je upieklam drugi raz. Tym razem ciasto bylo bardziej geste. Poniewaz tydzien temu pieklam je z dwoch porcji, mysle ze przez nieuwage dodalam za malo maki. Tym razem bardziej sie skupilam i ciasto wyszlo super. Muffinki smakuja wysmienicie, wszyscy sie zajadaja a ja juz mam zamowienie na nastepna porcje :-)

      Usuń
    6. No, i bardzo się cieszę :):):)

      Usuń
  50. ILE ICH WYCHODZI??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12-15 - w zależności od wielkości foremek :)

      Usuń
    2. Mi wyszlo 26 muffinek z jednej porcji , sa najlepsze na wigilii klasowej byly najlepsze polecam, najlepszy przepis :)

      Usuń
  51. Muffinki są przepyszne! Wczoraj robiłam je już drugi raz, a mama poprosiła mnie, żebym zrobiła je na festyn do przedszkola brata. Za każdym razem muffinki znikają bardzo szybko. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pyszne i proste, czyli coś idealnego dla raczkującej kucharki jak ja :) Dzięki za ten przepis! I też piekłam w formie silikonowej, dostałam w prezencie taką z różami, fajny efekt to daje: http://www.garneczki.pl/produkt/forma-silikonowa-rose,4365

    OdpowiedzUsuń
  53. To tez był mój pierwszy wypiek. Robiąc te mufiinki miałam pierwszy raz mąkę w ręku (w celu użycia oczywiście :)) i jakaż to była radość gdy wszystkim smakowało i nie mogli wyjść z podziwu ze oto ja je upiekłam. Super, oby więcej takich cudownych przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne muffinki! Zrobiłam z mlekiem ryżowym zamiast zwykłego i mąką pszenną BIO razową. Wyszły przepyszne. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. A może być oliwa.

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy można zamiast oleju dodać oliwę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwa ma dość zdecydowany smak, ale myślę, że można ją do czekoladowych muffinek dodać. Do jasnych bym się nie odważyła :)

      Usuń
  57. Zrobiłam te muffinki, do srodka dałam malinki, a na wierzchu polałam czekoladą. PYCHOTA!!! :)
    Dzięki za super przeps!

    OdpowiedzUsuń
  58. Muffinki właśnie się pieczą, mam nadzieję ,że mi wyjdą :)

    pozdrawiam
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam taka nadzieję. A nawet pewność, o ile trzymałaś się przepisu :)

      Usuń
  59. własnie zrobiłam :) troszke sie spaliły ale i tak pycha !

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja zamiast całej szklanki mleka dodałam tylko pół, i pół szklanki likieru jajecznego. Wyszły super, są bardziej wilgotne :) Do środka dawałam też po łyżce konfitury truskawkowej albo karmelu (z puszki).

    Wszystkie zostały zjedzone zanim jeszcze ostygły do końca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tym likierem!!!

      Usuń
    2. Teraz zrobiłam jeszcze z czerwonym winem :) A wczoraj z rumem... wychodzą super, jak się doda alkoholu :) i ponownie zostały zjedzone szybciej niż ostygły...

      Zastanawiałam się, czy może zrobić je z szampanem... byłyby może nie takie słodkie... ale nie jestem pewna co do tego pomysłu...

      Usuń
    3. Ależ mi się Twoje pomysły podobają! Myślę, że szampan też się nada :)

      Usuń
    4. Miałam tylko bacardi, a że jest dość aromatyczne, to dałam poł szklanki a reszte mleka. Teraz robie właśnie kolejną porcje, ale bez kakaa, ale za to z jagodami :) i dodałam też likier jajeczny.

      Usuń
    5. Daj znać jaki wyszedł rezultat :) A najlepiej cyknij fotkę :):):)

      Usuń
    6. Jade na weekend do teściowej... Postanowiłam zrobić dziś jeszcze jedną porcję. Tym razem dałam rum kokosowy (orginalne malibu), znów poł szklanki, i do całości dodałam około 0,5 szklanki wiórków kokosowych. A na koniec dałam jeszcze takie małe kawałeczki mlecznej i białej czekolady.

      Wyszły po prostu cudownie...

      Usuń
    7. No, szalejesz na całego! Rób fotki i pochwal się :)

      Usuń
    8. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/970322_659388740745603_520899904_n.jpg

      nie wiem, czy link zadziała...

      Usuń
    9. Udało się! Bardzo apetyczne!

      Usuń
    10. A które "alkoholowe" są Twoim faworytem?

      Usuń
    11. Kokosowe z malibu smakowały rewelacyjnie, ale po prostu kokos i czekolada to jedno z moich ulubionych połączeń. U mnie w rodzinie najbardziej smakowały, te z likierem jajecznym i jagodami (bez kakaa), ale dodałam konfiturę jagodową, która sama zrobiłam, i smak naprawde był powalający.

      Tak więc moim bezwzględnym faworytem jest malibu i likier jajeczny.

      Ciągle jeszcze myślę o muffinach z szampanem... ale jakoś nie umiem się odważyć :)

      Usuń
  61. pychaaa:)
    Co prawda ja nie zrobiłam muffinek tylko zrobiłam to w formie ciasta na blaszce i wyszło świetne właśnie je jem:))
    Super przepis i polecammm:))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ile mniej więcej sztuk wychodzi z tego przepisu? Będę zaraz robic!

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyszło mi piętnaście, wydaje się, że będą przesmaczne!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Napiszcie, proszę, czy te muffiny na drugi dzień też są wilgotne w środku?

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyszły boskie! Ledwo sama się na nie załapałam, bo reszta rodziny szybko wcinała :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyszły tragiczne zakalec ludzie jak wy mozecie to jest ble!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo dobry przepis na muffinki! szybko, sprawnie i pysznie! Dziekuje i zapisuje w ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  68. właśnie siedzą w piekarniku, nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  69. Od kilku dni testuję ten przepis. Sam przepis podstawowy sprawdzony > zawsze wychodzą polecam :-)
    Zrobiłam swoją wariację z serkiem waniliowym .Mogę podrzucić zdjęcie. Pychotka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Zdjęcia byłyby bardzo pożądane :)

      Usuń
    2. tylko nie wiem jak podwiesić :-) może na priv ?

      Usuń
  70. Super przepis. Muffinki wyszły przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ile mufinek wychodzi z tego przepisu ?

    OdpowiedzUsuń
  72. hejka mam pytanie czy zamias czekolady moge dodac kremu czekoladowego i w jakich proporcjach by to musialo byc zeby nie wyszedl zakalec??? prosze o szybka odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, raczej bym nie dodawała, no chyba, że tylko jako nadzienie, ale nie mieszałabym.

      Usuń
  73. Bardzo pyszne. Polecam i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  74. dziś zrobiłam, pychota!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. zrobiłam przed pracą i..... o boże niebo w gębie <3

    wyszło mi ich aż 24 :D !

    biorę parę do pracy- chłopaki mnie chyba pokochają :P

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja dałam dwie czekolady kokosowe i nie dałam kakao;) Wyszły pyszne ;) Córeczki jak wrócą z przedszkola to się ucieszą;))

    OdpowiedzUsuń
  77. Jeśli mogę zapytać, jajko dodajesz całe jako mokry składnik, czy osobno ubijasz pianę i ją dodajesz na końcu?

    OdpowiedzUsuń
  78. A mleko ile procentowe ?

    OdpowiedzUsuń
  79. A mleko ile procentowe ??

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi nie smakują. Robiłam już różne muffinki te strasznie czuć proszkiem do pieczenia i w zasadzie nie mają żądnego smaku, do tego moim zdaniem są zbyt zbite jak na muffinki. Nie wiem czy moze nie lepiej zamiast mleka dać maślankę i np. dodatkowe jajko ? Czy efekt z tym jakiem będzie odwrotny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze smakami się nie dyskutuje, chociaż wystarczy przeczytać powyższe komentarze, aby przekonać się, że większości smakują i to bardzo. Jednak co do zarzutu, że są zbite - tu się nie zgodzę. Muffinki zawsze wychodzą zbite gdy składniki są zbyt długo mieszane. W przepisie podkreślałam aby mieszać krótko. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Poza tym, wiem z doświadczenia, że im więcej jajek tym bardziej będą zbite.

      Usuń
  81. Moje weszły do piekarnika, zobaczymy. Po ilości komentarzy zdecydowałam się na ten przepis a ja raczej podchodzę z dystansem do ciast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wcinamy :) Są przepyszne ale jednak mój M woli słodsze, więc ciut więcej cukru. Dziękuję za przepis :)

      Usuń
  82. Dodałam trochę wody gazowanej, czekolady alpengold nussbeiser i są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam. Chcę upiec babeczki na bal do szkoły, czy mogę je upiec wieczorem? Czy na drugi dzien rano będą miękkie i dobre? Czy najlepsze są jednak w dniu upieczenia? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wiadomo, co świeże, to świeże. Ale robi się je doprawdy szybko, więc może wstaniesz trochę wcześniej rano? :):):) Pozdrawiam!

      Usuń
  84. Zrobilam jak podane w przepisie - czekoladowe, ale tez bez czekolady i kakao, ale za to z bananem i sa super! Wyprobuje jeszcze z bananem I biala czekolada. Dziekuje za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  85. w istocie, wyśmienite! ;3

    OdpowiedzUsuń
  86. czy mokre składniki koniecznier trzeba mieszać mikserem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba. Wystarczy zwykła rózga a nawet widelec:) Pozdrawiam!

      Usuń
  87. Mam pytanko. Czy jeśli dam gorzką czekolade wyjdą one na tyle gorzkie żeby przyozdobic je dużą ilością lukru? Mam na myśli lukier plastyczny lub kremowy czy jak on tam się nazywa xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukru w przepisie niewiele, czekolada gorzka - myślę, że można polukrować:)

      Usuń
  88. Dziękuję za super przepis, łatwy i szybki. Babeczki pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  89. rewelacyjne w smaku, dom pełen zapachu czekolady:) pyszne :) no i takie szybkie do zrobienia - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  90. Super, wyszły idealne, dokładnie takiego przepisu poszukiwałam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Myślałam że mi nie wyjdą... cukiernik ze mnie żaden... jednak te muffinki to giganty :) rosną bardzo szybko:) dziekuje za przepis napewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Pierwszy raz robiłam muffiny, bałam się nawet próbować. Dziś się odważyłam. Zmniejszyłam proporcje o połowę w razie gdyby mi nie wyszły. Teraz żałuje bo smakowały wyśmienicie:). Z moim Lubym zjedliśmy całą blachę. Ciasto wyszło mięciutkie i ładnie wyrosło. Następnym razem zrobię z całości żeby móc zajadać się nimi w większej ilości. Super przepis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. właśnie siedzą u mnie w piekarniku ale zamiast czekoladę dałam banany :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Pychaaaa! Dzis zrobilam i rodzince i mnie baaaaardzo smakuja,dodalam startej skorki z pomaranczy,obledne sa! Dziekuje za super prosty i skuteczny sposob na cudne muffinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. A czy mozna bez czwkolady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można -w zamian proponuję dać np. wiśnie:)

      Usuń
  96. Wspaniałe, cudowne i przepyszne. Dziękuję za cudowny przepis. MARTA

    OdpowiedzUsuń
  97. Właśnie upiekłam...dodałam gorzka i białą czekoladę...na pewno będą pyyyszne!!! Dziękuję i pozdrawiam. Assiya.

    OdpowiedzUsuń
  98. Tu Assiya...muffinki po konsumpcji... przepyyyyszne !!! POLECAM GORĄCO :-)

    OdpowiedzUsuń
  99. Naprawdę rewelacyjne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. można użyć mąki kukurydzianej?

    OdpowiedzUsuń
  101. Czekoladowe - klasyczne i najlepsze. A jak widzę jak są takie wilgotne, jak na Twoich zdjęciach, to od razu chcę, żeby mi w paszczy wylądowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Suuuper. Nie dodawałam czekolady bo nie miałam pod ręką za to każda babeczka dostała połowę truskawki. Nie mam żadnych foremek do muffinek i zawsze układam same papierowe papilotki na blaszce do tarty. Testowałam sporo przepisów ale tylko te wyglądają jak babeczki :D
    Dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  103. PS. Jak dla mnie są w ogóle nie słodkie także dla tych co uwielbiają słodycze polecam dodać więcej cukru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ja zwykle zaniżam ilość cukru w przepisach - lubię takie niesłodkie słodycze:):):)

      Usuń
  104. Pyszne ! :) dodałam też dżemu wiśniowego i są boskie ;) Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  105. Muffinki super, szukałam prostego przepisu i znalazłam:) Są po prostu idealne, myślę że następnym razem zdobię je z owocami (sezonowymi) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  106. Właśnie zrobiłem ciasto, już czekam na piekarnik. Zaraz wkładam ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wyszły przepyszne! Zamiast czekolady dodałam kawałki jabłek. Niepowtarzalny smak, polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Właśnie upiekłam muffiny są wspaniałe. Na wierzch dałam polewę z mlecznej czekolady i kremówki. Przepis trafią do moich najlepszych przepisów. PS. Piekłam muffiny pierwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń