Szukaj na tym blogu

piątek, 31 lipca 2015

Pierogi z kozim serem, podane z frużeliną wiśniową - rewelacja

"W tym poście nie podam szczegółowego przepisu, bo pierogi zawsze robię "na oko". Chodzi mi tylko o podzielenie się ciekawym pomysłem na ich zaserwowanie. Pierogi z serem są pyszne. Pierogi z kozim serem* są przepyszne! Ale jeżeli polejemy je delikatnie stopionym masełkiem i domową  frużeliną wiśniową - to prawdziwa poezja!!!"

*Kozi ser wyrabiam sama:)

Do konsumpcji proponuję posłuchać tego cudownego utworu:)

 

7 komentarzy:

  1. Ooo bardzo ciekawy pomysł, a i falbanki na pierożkach urocze:-). Ja mam z nimi zawsze problem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne jak dla mnie zestawienie. Muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie! Pamiętaj: twaróg kozi powinien być własnej roboty:) Ale jeśli kozy nie posiadasz:):):) to możesz użyć twarogu "krowiego". Pozdrawiam smacznie!

      Usuń
  3. Kozy nie posiadam, niestety ale liczę na to że może kiedys dane mi będzie posmakować tych pyszności z twarogu koziego od przysposobionej kozy chrześnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę:) A tymczasem, jako, że mam nadprodukcję twarogu, wstawiam do piekarnika sernik. A właściwie to za godzinę będzie to "coś" dopiero sernikiem:) O ile w ogóle wyjdzie - piekarnik mi szwankuje:(

      Usuń
  4. I jak wyszedł sernik z koziego twarogu?

    OdpowiedzUsuń