Szukaj na tym blogu

czwartek, 24 maja 2012

Pasta kanapkowa z fetą i pieczonymi warzywami


"Kolejna pasta:-). Ostatnio, ja i moja córka, gustujemy w nich. W mojej wersji wykorzystałam pastę śródziemnomorską, którą przygotowuję z pieczonych bakłażanów i papryki (jej nadwyżkę kiedyś zamroziłam i teraz było jak znalazł :-). Można jednak użyć gotowej pasty Ajvar."

Składniki (z podanej ilości wychodzi dużo pasty , można więc śmiało zmniejszyć proporcje):
  • 270 g sera feta
  • 500g pasty śródziemnomorskiej
  • 150g serka kremowego typu Philadelphia
  •  1- 2 łyżki posiekanej natki pietruszki (lub bazylii)
  • 1 ząbek czosnku
  • opcjonalnie 1/2 czerwonej cebuli do posypania kanapek (niekoniecznie, zwłaszcza jeśli ma to być jedzone na śniadanie :-)
Sposób przygotowania:
Ja po prostu wrzucam wszystko, z wyjątkiem natki, do malaksera i ucieram przez chwilę. Na końcu dosypuję zieleninkę i gotowe!

1 komentarz: