Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 marca 2012

Penne z chorizo i rukola z kozim serem

"Propozycja na szybki obiad: penne z hiszpańską, paprykową kiełbasą chorizo. Kiełbasę kupiłam po raz pierwszy i planowałam przeznaczyć go na gulasz z kurczaka z ciecierzycą wg Małgosi z Pobitychgarów. Jednak dziś, brak czasu sprawił, że wykorzystałam chorizo w inny, nie tak wyszukany sposób. Ale też wyszło bardzo smacznie."

Składniki:
  • 1 paczka makaronu penne
  • 1 "laska"chorizo
  • 1 cebula
  • 1/2 czerwonej, słodkiej papryki
  • 8-9  suszonych pomidorów w oleju
  • sól, pieprz
Przygotowanie:
Makaron ugotować w osolonym wrzątku.  W czasie, gdy makaron się gotuje, na patelni przesmażyć pokrojone: w plasterki - chorizo, w piórka - cebulę i w paski - paprykę i pomidory. Posolić i popieprzyć do smaku. Makaron przecedzić, wrzucić na patelnię. przemieszać i gotowe.
Podawać, np. z prostą sałatką z rukoli, pomidorów, ogórka (wiem, wiem - nie powinno się łączyć pomidorów i ogórków, ale tak ładnie razem wyglądają :-), koziego sera i gotowego "proszkowego" sosu greckiego  Knorr.

Przepis dodaję do akcji:
 
 

4 komentarze:

  1. oo moje smaki, makaron i sałata rukola :) mniamm

    OdpowiedzUsuń
  2. A może dodasz przepis do konkursu http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/makarony-swiata. Nie zapomnij o wklejeniu banerka akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ,to do mnie przemawia ... zwłaszcza ta sałatka... Jeśli chodzi o chorizo ,to włosi chyba nie jedli naszej Polskiej myśliwskiej ,o niebo lepsza! :) Porównuje bo smak podobny ,a wszyscy się zachwycają tym hiszpańskim specjałem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam ślinka mi już cieknie :) :*

    OdpowiedzUsuń