Szukaj na tym blogu

piątek, 9 marca 2012

Pasta kanapkowa II

"To jest drugi, jeszcze lepszy, wariant pysznej pasty na kanapki. Tym razem zrobiłam ją z inną rybą i z dodatkiem oliwek. Generalnie nie przepadam za oliwkami, ale tu pasują bardzo dobrze. Koleżanki z pracy wychwalają pastę i się nią zajadają - Justynko, pozdrawiam!"

Składniki (dawałam je "na oko", ale postaram się odtworzyć :-):
  • 100 g łososia wędzonego na zimno
  • 1/3 słoiczka suszonych pomidorów w oleju
  • 8 czarnych oliwek (generalnie nie przepadam za oliwkami, ale tu w ogóle mi nie przeszkadzają)
  • 6 jajek ugotowanych na twardo
  • 3 "czubiaste" łyżki majonezu
  • sól i pieprz (koniecznie świeżo mielony)
Sposób przygotowania:
Pomidory wyjąć z oleju, włożyć do malaksera, dołożyć oliwki i łososia - zmiksować na średnie kawałki. Dołożyć jajka i majonez, posolić, popieprzyć, raz jeszcze krótko zmiksować i ... zajadać, zajadać, zajadać! 
Polecam!

Przepis dodaję do akcji:
 

4 komentarze:

  1. mmm pysznie wygląda! ze składników lubię wszystko, więc napewno pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie pasty! urozmaicają śniadania!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie,
    Szana-Banana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasta jest rewelacyjna...robiłam ją kilkakrotnie i jeszcze mi się nie znudziła:)...pozdrowienia dla koleżanki z pracy:)

    OdpowiedzUsuń